Henrik Hejlemann Jensen

Tlf.: + 45 2075 8494
E-mail: henrik@unic-air.dk

PRESSEMEDDELSE

Henrik Hejlemann Jensen tiltræder som administrerende direktør for Unic Air den 1. nov. 2018

Ejerkreds og stifter af Unic Air ApS gør klar til vækst og indsætter ny direktør.

Stifter Allan Kjær, har udviklet og patenteret et specielt aggregat til fastfoodrestauranter, samt udviklet flere specielle løsninger, deriblandt ventilationsaggregater til butikker. Skiftet sker som et resultat af Allans ønske om at få frigjort mere tid til at fortsætte den positive udvikling af unikke ventilationsaggregater. Fremover vil Allan have endnu større fokus på at udvikle specielle miljø- og energivenlige ventilationsaggregater.

Samtidig er forventningen, at der over de kommende år fortsat skabes vækst. Det er derfor et naturligt valg at tilføre kommercielle og ledelsesmæssige kræfter ved at indsætte en ny direktør med en baggrund, der understøtter opbygningen af virksomheden.

Henrik Hejlemann Jensen har stor erfaring fra ventilations-branchen og har siden 2001 arbejdet i branchen. De første 5 år har Henrik arbejdet med ventilationsentrepriser som projektleder og de seneste 12 år har Henrik haft sit virke hos Systemair som henholdsvis distriktschef og markedschef. Henrik har stor berøringsflade med projektering og rådgivning af ventilations-løsninger, derudover kommer han med bred viden og forståelse for salgsteknikker og markedsstrategier.

Henrik har de rette kompetencer og kan være med til at løfte og styrke Unic Air i en spændende udvikling og vi håber, at Henrik kommer til at føle sig godt tilpas i hans nye rolle.

Vi ønsker Henrik velkommen og ser frem til samarbejdet.

Med Venlig hilsen

Unic Air ApS